XanTheater

  • Όλα καλά, όλα ανθηρά στην Ξάνθη... εκτός από την τιμή της βενζίνης
  • "Φίδι στα καμαρίνια του ανοιχτού δημοτικού θεάτρου Ξάνθης" λέει είδηση της 1ης Αυγούστου. Πού είναι το περίεργο;
  • Το... καλοκαιράκι φέρνει συνεχείς αναβολές συνεδριάσεων δημοτικών οργάνων σε δήμους της Π.Ε. Ξάνθης
  • Δεν έχουν ώρα ανάρτησης (πονηρά σκεπτόμενοι), γράφουν όμως "συμβαίνει αυτή την ώρα"! Κι ο αναγνώστης συγχύζεται (και με τις δύο έννοιες της λέξης)...
  • Το είδαν στο indeXanthi.gr και τους άρεσε. Προσέτρεξαν στην πηγή, το έκαναν copy-paste αλλά... ξέχασαν να την αναφέρουν. Όπως κάνουν καθημερινά...

Myblogs.gr

Νίκος

Το «σκαθάρι» της Volkswagen, best seller αυτοκίνητο με πωλήσεις εκατομμυρίων, cult αντικείμενο και έμβλημα του design, σηματοδοτεί το τέλος μιας εποχής και την αποχαιρετά με μια τελευταία εκδοχή: ένα κουπέ και ένα convertible για την αμερικανική αγορά.

Η ιδέα του "σκαθαριού" ξεκίνησε πριν από περισσότερα από ογδόντα χρόνια, αρχικά με τρεις προδιαγραφές για τους σχεδιαστές που στάθηκαν μπροστά στο λευκό χαρτί: χώρος για τέσσερις, ανώτερη ταχύτητα εκατό χιλιόμετρα την ώρα και μάξιμουμ κόστος χίλια γερμανικά μάρκα (reichsmark, το νόμισμα που χρησιμοποιείτο στη Γερμανία από το 1924 ως τις 20 Ιουνίου του 1948, οπότε στη Δυτική Γερμανία αντικαταστάθηκε από το deutsche mark).

Σήμερα θεωρείται σύμβολο του γερμανικού οικονομικού θαύματος και της αναγέννησης της κινητικότητας, της δυνατότητας μετακίνησης από έναν τόπο σε έναν άλλο τα μεταπολεμικά χρόνια. Με περισσότερες από 21 εκατομμύρια πωλήσεις, το «σκαθάρι» είναι το παγκόσμιο best seller στην αγορά αυτοκινήτου. Εξαγωγές το έφεραν στις Η.Π.Α. τη δεκαετία του 1950 και σύντομα έγινε σύμβολο ποιότητας εκεί, όπου γιόρτασε τη ρετρό «μετενσάρκωσή» του το 1998: το «νέο σκαθάρι (new beattle)», με σχεδιαστικές αναφορές στο αρχικό.

«Είναι αδύνατο να φανταστεί κανείς το πού θα ήταν η Volkswagen χωρίς το "σκαθάρι"» υπογράμμισε σε ανακοίνωση ο πρόεδρος της Volkswagen of America Scott Keogh. «Από τις πρώτες εισαγωγές το 1949 μέχρι το σημερινό design με ρετρό έμπνευση, έχει αναδείξει την ικανότητα της εταιρείας μας να ταιριάζει αταίριαστα πράγματα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Αν και έχει έρθει η ώρα του αποχαιρετισμού, ο ρόλος που έπαιξε στην εξέλιξη της εταιρείας μας θα είναι για πάντα πολύτιμος» πρόσθεσε.

Το 2019 είναι η χρονιά στην οποία η Volkswagen σταματά την παραγωγή του «σκαθαριού». Την προηγούμενη Τετάρτη βγήκε το τελευταίο από τις εργοστασιακές μονάδες στην Πουέμπλα του Μεξικού.

 

Καλαϊδόπουλος