XanTheater

  • Η ρήση "δρυός πεσούσης πας ανήρ ξυλεύεται" βρήκε εφαρμογή (και) στον ΣυΡιζΑ Ξάνθης
  • Το καλό είναι ότι μετά τις εκλογές θα εξαφανιστούν από τα γραμματοκιβώτια, όπως πριν από λίγο καιρό χάθηκαν και οι επίδοξοι δήμαρχοι και σύμβουλοι...
  • Νέες μέρες δόξας για ηλεκτρονικά -και όχι μόνο- γραμματοκιβώτια που λαμβάνουν καθημερινά πλέον την αγάπη άγνωστων μέχρι χθες θαυμαστών τους...
  • Δεν έχουν ώρα ανάρτησης (πονηρά σκεπτόμενοι), γράφουν όμως "συμβαίνει αυτή την ώρα"! Κι ο αναγνώστης συγχύζεται (και με τις δύο έννοιες της λέξης)...
  • Το είδαν στο indeXanthi.gr και τους άρεσε. Προσέτρεξαν στην πηγή, το έκαναν copy-paste αλλά... ξέχασαν να την αναφέρουν. Όπως κάνουν καθημερινά...

Myblogs.gr

Νίκος

Την προκήρυξη της δράσης "Ενίσχυση επιχειρήσεων του τομέα αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών για την υιοθέτηση συστημάτων και την παροχή υπηρεσιών ολοκληρωμένης πληροφόρησης του επιβατικού κοινού και ηλεκτρονικού εισιτηρίου" στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία" του Ε.Σ.Π.Α. 2014-2020 υπέγραψε ο υφυπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Στάθης Γιαννακίδης.

Η δημόσια δαπάνη της δράσης ανέρχεται σε 16.200.000 ευρώ και κατανέμεται στις περιφέρειες της χώρας ως εξής:

  • Ανατολική Μακεδονία-Θράκη, Κεντρική Μακεδονία, Ήπειρος, Θεσσαλία, Δυτική Ελλάδα 7.710.000 ευρώ
  • Δυτική Μακεδονία, Ιόνια Νησιά, Πελοπόννησος, Βόρειο Αιγαίο, Κρήτη 5.155.000 ευρώ.
  • Αττική 235.000 ευρώ
  • Στερεά Ελλάδα 1.600.000 ευρώ
  • Νότιο Αιγαίο 1.500.000 ευρώ.

Η δράση στοχεύει στον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση των αστικών και υπεραστικών Κ.Τ.Ε.Λ. της χώρας. Δυνητικοί δικαιούχοι είναι τα αστικά και υπεραστικά Κ.Τ.Ε.Λ. που έχουν μορφή Ανώνυμης Εταιρείας ή Κοινού Ταμείου Εισπράξεων Λεωφορείων (Κ.Τ.Ε.Λ.). Κάθε δικαιούχος δύναται να υποβάλει επενδυτικό σχέδιο με μέγιστο επιχορηγούμενο προϋπολογισμό:

Αστικά

  • Μέχρι και δεκαπέντε λεωφορεία: 140.000 ευρώ
  • Από δεκαέξι λεωφορεία και άνω: 330.000 ευρώ

Υπεραστικά

  • Μέχρι και είκοσι λεωφορεία: 165.000 ευρώ
  • Από 21 λεωφορεία και άνω: 330.000 ευρώ.

Σε κάθε περίπτωση ο συνολικός επιχορηγούμενος προϋπολογισμός δεν μπορεί να ξεπεράσει το ποσό των 330.000 ευρώ.

Μέσω της πρόσκλησης επιδιώκεται:

  • να παρέχεται στο επιβατικό κοινό ένα σύνολο από αναβαθμισμένες ψηφιακές υπηρεσίες, ειδικά σε θέματα πληροφόρησης εντός και εκτός του οχήματος
  • να επιτυγχάνεται μέσω των εγκατεστημένων εφαρμογών και της συλλογής των ποικίλων δεδομένων, καλύτερη διαχείριση του στόλου των λεωφορείων και του ανθρώπινου δυναμικού
  • να γίνεται ο οικονομικός έλεγχος των εισιτηρίων και η διασύνδεση των αυτόματων πωλητών με το κεντρικό σύστημα του φορέα λειτουργίας (back-office συστήματα), μειώνοντας έτσι τα λειτουργικά κόστη και προσφέροντας αναβαθμισμένες υπηρεσίες στους πολίτες
  • να διασυνδέονται όλα τα συστήματα των φορέων λειτουργίας με την κεντρική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εισιτηρίου του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης.

Ενδεικτικά, συστήματα που θα αναπτυχθούν για την επίτευξη των παραπάνω είναι τα εξής:

  • Ολοκληρωμένο τηλεματικό σύστημα δυναμικής πληροφόρησης κοινού
  • Ολοκληρωμένο σύστημα αυτόματης έκδοσης εισιτηρίων και διαχείρισης έξυπνου εισιτηρίου και καρτών σε αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες
  • Συστήματα ασύρματης πρόσβασης στο διαδίκτυο μέσω Wi-Fi στα οχήματα.

Η δράση συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης και από εθνικούς πόρους.

 

Καλαϊδόπουλος
Vatzip