XanTheater

  • Είναι μακράν η πιο κακοφωτισμένη πόλη
  • Έσπευσαν να γράψουν οι... γνωστοί (αργυρώνητοι και τζαμπατζήδες), αλλά η πραγματικότητα τους χαστουκίζει
  • Την ημέρα και ώρα των συγκεντρώσεων για την επέτειο του Πολυτεχνείου θεώρησε καταλληλότερη για να συνεδριάσει το Δημοτικό Συμβούλιο Ξάνθης!... Τελικά τα "μάζεψε" ή το "μάζεψαν" κάποιοι
  • Κουράγιο παιδιά
  • Δεν έχουν ώρα ανάρτησης (πονηρά σκεπτόμενοι), γράφουν όμως "συμβαίνει αυτή την ώρα"! Κι ο αναγνώστης συγχύζεται (και με τις δύο έννοιες της λέξης)...
  • Το είδαν στο indeXanthi.gr και τους άρεσε. Προσέτρεξαν στην πηγή, το έκαναν copy-paste αλλά... ξέχασαν να την αναφέρουν. Όπως κάνουν καθημερινά...

Myblogs.gr

Αδελφοί

Εστράφην –πριν πάμε στράφι- στην ανατροπή. Ας παίξουμε με τις λέξεις, κοιτώντας ψυχρά τον Θερμαϊκό και με θέρμη το Κρυονέρι. Ας μην ντραπούμε να τραπούμε σε φυγή ή να μείνουμε στην αγνώστου πατρός μητρόπολη των βλακανίων που η θέα της τελειώνει στο προβυζαντινό τείχος Κίσσαβος, Όλυμπος, Πιέρια, Βέρμιο.

Λες στο Ναβαρίνο να βαρύνω; Τρώω κρέπες για να μην κρεπάρω, καθισμένος σε πλάκες. Πλάκα έχει. Ανεβαίνω στα κάστρα, στον Λευκό Πύργο, σε τραπέζια, σε συνειδήσεις, ανεβαίνω στον “Εξώστη” κι ετοιμάζομαι να πηδήξω στον πεζό δρόμο της Ισαύρων, μπροστά στο “Λοξία”, ο λοξός.

Μετράω οδούς καθώς ανηφορίζω από την λεία παραλία. Νίκης, Μητροπόλεως, Τσιμισκή, Ερμού, Εγνατία, Φιλίππου, Ολύμπου, Αγίου Δημητρίου, Κασσάνδρου, Ολυμπιάδος. Τα αρχικά τους αναγραμματισμένα σχηματίζουν τις λέξεις “καφέ έντομο”. Τι κρύβεται εδώ; Πρέπει να ψεκάσουμε!

Οι δρόμοι που βγάζουν από την πόλη (Λαγκαδά, Καραμανλή, 26ης Οκτωβρίου, Μοναστηρίου, Περιφερειακή), ομοίως, σχηματίζουν κλομπ. Η αόρατη απειλή της καταστολής, ένστολοι και Γκοτζαμάνηδες με λοστούς, χρόνια και γκοτζαμάνια η ίδια ιστορία κάνει κύκλους και τρίκυκλα. Ακόμα και οι τρεις “μεγάλες” ομάδες της πόλης (Π.Α.Ο.Κ., Άρης, Ηρακλής), έχουν αρχικά Η.Π.Α.! Είπα, κινδυνεύει η ιδιαιτέρα μας πατρίς, η ιδιαιτέρα γραμματεύς των Αθηνών, πού βαδίζομε πιστοί* εν αχρήστω Θεσσαλονιkiss αδελφοί μου;

Κοιτάζω τις σημαντικές ημερομηνίες: 29-3-1430, άλωση από τους Τούρκους. 26-10-1912, απελευθέρωση από τους Τούρκους. 30-10-1944, απελευθέρωση από τους Γερμανούς. Όλες, προσθέτοντας τα ψηφία τους, δίνουν άθροισμα 22. Άλλο και τούτο! Αν παίζαμε 21 είμαστε καμένοι οι καημένοι.

Ένα μυστήριο ή ένα ψέμα κρυμμένο πίσω από κάθε τι. Είναι τυχαίο που η πλατειά πλατεία δημοκρατίας αλώθηκε από τον Κωνσταντίνο που έμεινε άγαλμα; Γιατί η πλατεία Τερψιθέας δεν τέρπει πια με τη θέα της; Γιατί η Ολύμπου “βλέπει” στον ψυχροπολεμικό άξονα ανατολής-δύσης κι όχι στο φτωχό νότο όπου και το βουνό των χθεσινών θεών; Πού είναι τ’ αμπέλια ή οι κήποι στους Αμπελόκηπους; Οι Συκιές; Πεύκα έχουν κι αυτά παραέξω! Τι παράγει η Ευκαρπία, τι μπορείς να δεις από την Καλλιθέα, πού είναι το κάστρο στο Ωραιόκαστρο; Δυσοσμία στον Εύοσμο, το Τσινάρι γέμισε φρικιά κι η Άθωνος δεν νηστεύει ούτε μια μέρα και δεν έχει αγιορείτικο κρασί! Η πλατεία Ελευθερίας δεν έχει θέση ελεύθερη. Εντάξει, η Δωδεκανήσου βλέπει στη σωστή κατεύθυνση και στο μπιτ παζάρ ακούγονται beat. Η Καραμανλή κι η Παπανδρέου δεν συναντώνται πουθενά, σε καμιά συνοικία. Κι άλλα πολλά. Μέχρι κι ο εκ των αρχισυντακτών, ο Γιαχουστίδης, αντί για το Yahoo χρησιμοποιεί το Google! Πού βαδίζουμε αδερφοί;

 

* πιστοί: Σύνθετη λέξη εκ των αγγλικών piss και tea, οι ουρούντες τέιον.

 

(η πρώτη επιστολή “Φαύλου” καθώς και πολλές δεκάδες ακόμη που την ακολούθησαν, πρωτοδημοσιεύτηκαν στο πρώτο δωρεάν διανεμόμενο έντυπο της Ελλάδας, τον “Εξώστη” και στο διάδοχό του “Φιλμ Νουάρ”. Ως κείμενα γραμμένα από τον διαχειριστή του, το indexanthi.gr θα τις αναδημοσιεύει κατά σειρά σε άτακτα χρονικά διαστήματα, περισώζοντάς τις σε ξεχωριστή ενότητα).